ARG

Idag har jag bara varit arg hela dagen på allt och alla. Framför allt på den totalt okompetenta personalen på Bauhaus i Lödde, herregud, apor kunde gjort deras jobb dubbelt så bra.

Blir så frustrerad över att inse sanningen om vad som hänt den senaste tiden. Veronica berättade igår om att hon hittat Helens kalender och på hennes födelsedag stod det "jag 47 år". Allvarligt?! Finns detta? Hur kunde detta hända?
Kunde hon inte fått uppleva sin 47års dag? Vad är problemet? Är det någon som styr?! Vem, i så fall?! För HELVETE!!
Blir så j-la frustrerad.

Ber om ursäkt lite om det är tjatigt att läsa min blogg nuförtiden men mitt liv och mina tankar går mest ut på detta.

Bastian är söt och busig som attans det är mycket ansträngande emellanåt att ha koll på varje rörelse han gör i stort sätt, trots det är det han min älskade son som får mig att orka upp ur lakanen på morgonen.

Go j-vla natt och sov så fu**ing bra!

Kommentarer
Postat av: Annika

I love din "godnatt och sov gott hälsning". Känner din frustration och känslan av orättvisa. Det suuuger!!! Bara ut med det, det gör gott.



Fint att tända ljus på kvällarna. Det gör vi också och på något sätt blir det en liten stund av tillbakablick och minnen på ett fint sätt.



Kram.

2009-04-27 @ 10:19:00
Postat av: cilla_Falsterbo

Ja den där j*vla personalen på Bauhaus är inte mycket att hänga i julgranen!!



Har skickat dig en liten utmaning på min blogg,kolla!!!



kramelikram

2009-04-27 @ 18:56:42
URL: http://cillafalsterbo:blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0