Känner jag dig?

Känner jag dig som bär på så mycket hat?

Känner jag dig som beter dig som en idiot mot de som älskar dig?

Är du fortfarande den personen jag älskar?

Jag vill inte fokusera på dig och din egoism, ja jag skyller på dig, du kallar dig vuxen.

Jag vill ge min tid till att sörja min syster och finnas där för de som behöver mig.

Inte till att bråka, försvara mig mot dig och må så här dåligt.

Tänk att jag funderar över om du är rätt att ha i min sons liv till och med.

Du som varit så fin och så värdefull för oss, har nu visat en sida som jag mår dåligt av.

Aldrig hade min syster velat ha det på detta sättet ALDRIG och det är inte på det sättet du tror.

Den personen jag känner hade aldrig betett sig så här och det känns så hemskt.

Jag har ransakat mig själv innefrån och kommit fram till att jag har handlat rättvist mot alla, kanske skulle jag varit tydligare på någon punkt. 

Vem är du och känner jag dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0