Livrädd

Utåt sett håller jag minen men innerst inne är jag livrädd att det inte kommer att sluta bra det ser ju tyvärr inte ut att vända än så länge iaf. Jag hade missförstått det hela och trodde att hon var bättre och i vissa avseenden är hon det men avstötningen kvarstår och levern mår inte bra. Det är sååå otroligt jobbigt och enerverande att det inte vänder. Det är ett liiiiitet steg att hon kommit till vårdavd. Men hon är fortfarande långt ifrån bra.

Nu kommer Max ska sova här, hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch då..jag trodde också det var på bättringsvägen. Men det är väl ändå ett bra tecken att hon blivit förflyttad...även om det bara e ett liiitet steg. Ring om det är nåt. Loove u! Tänker på er

2009-04-11 @ 11:57:35
Postat av: Diana

Jag håller alla tummarna för din syster!

2009-04-13 @ 08:56:04
URL: http://fantasio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0