Onsdag

Idag är det onsdag och vi hade lite påsklunch med räkor,ägg, gott bröd, sallad och annat gott med några tjejer från föräldragruppen. Jag och Bastian hade klätt oss och smikat oss till påskkärringar, när vi senare gick ut så bytte jag om men glömde att ta bort sminket. Jag mötte ovanligt mycket folk jag kände i byn och vissa sa något andra inte. Det var ju lite pinsamt att gå omkring med rosa kinder och svarta prickar. Vi gungade och gick omkring i vårsolen i över två timmar.

Igår var vi i Malmö och städade/fixade lite i Helens lägenhet sen åkte jag inom Sanna och snackade lite och givetvis träffa lille Alfie, oj vad det väcker ljuva minnen med en nyfödd bebis plus att jag är super glad och lycklig för Sannas skull, kan inte bli bättre, eller jo när Alfies lill* kusin kommer så klart ;)..
När Anders kom hem så åt vi lite sen åkte vi till Bauhaus för att handla foam till golvet vi ÄNTLIGEN har tänkt lägga där uppe, har haft det liggande i förrådet hur länge som helst. Sen har vi bara chillat.

Good news!!! Syrran har ÄNTLIGEN flyttat från CIVA till avdelningen, det ser jag som mycket positivt även om man inte ska ropa hej. Hon har ett fönster som hon kan se ut igenom (det har hon inte kunnat göra på en månad) plus att hon har fått äta. Pratade lite med henne i telefonen lite men hon är lite sliten i rösten och har lite problem med andningen så vi pratade inte så länge.

Nu ska vi fortsätta och kolla efterlyst kanske ser vi någon av er där...............

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Maddesshow

Tjoho fan vad najs med syrran!!

2009-04-09 @ 09:32:55
Postat av: Sanna

Håller tummarna o tänker på din syster ofta! Hälsa henne så gott!

2009-04-09 @ 14:22:02
Postat av: Annika

Vad skönt att det börjar se bättre ut för din syster. Kram.

2009-04-10 @ 18:58:01
Postat av: Pilla

Skönt att höra att din syster mår bättre!

kram

2009-04-10 @ 22:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0