Planer

Hrm nu håller jag på att testa något och blir det något av så får ni reda på det snart.

Imorgon är det Gbg som gäller igen, ska bli najs att kolla in Lullans hus också, de får ju städa extra noga för att de har katt och jag är megaallergisk.

Tänkte att jag skulle presentera min nye lille kärlek och Sannas lille mirakel, Alfie:



Han sover så sött! Han är sååå liten och sååå fin! Ja, ni ser själva!!!

En bild från idag, Boba är superglad över att få träffa pappa!

Jag följer lite andra bloggar bland annat en kompis i STHLM som har en liten söt Stella. Stella sover i konstiga ställningar och det har vi upptäckt att Bastian också gör.

  Hrm, var är han?      AHA!!

I morgon kommer Jenny och Casper! Jippie!
Jenny och lillplutten på Sannas och Pernillas bebisfest.

Tänkte att jag skulle bjuda på en bild till från bebisfesten!

  De överraskade gravida systrarna. :o)

Ska försöka att ta mig till bingen snart så...

See ya!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Visst är han söt lille Alfie =)

2009-04-03 @ 09:21:31
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Pilla

Ha ha, ja där fick du en bild där man ser att jag nästan börjar lipa så rörd jag blir!

Ja, lille Alfie vill man bara snusa på hela tiden,han e sååå fin!!!!

2009-04-03 @ 14:30:45
Postat av: Vera

Alfie e verkligen söt!

2009-04-04 @ 15:03:23
Postat av: Sanna

Vad håller du på att testa?? Varför har inte jag fått veta nåt? Vi har väl inga hemlisar!! Fyyyy på daj!

2009-04-06 @ 20:21:37
Postat av: Maddesshow

Haha Sanna jag sa det samma. Inget världs stort om man säger så =0)Alfie är super söööt!!

2009-04-07 @ 08:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0