Sorry

Att jag inte lagt upp bilder som utlovat. Jag har inte haft tid eller haft kameran tillgänglig. 
Vilket underbart väder det har varit idag alltså. Vi var hos Erica idag och käkade god gryta på grönsaker, jätte god! Bebisarna kravlade/satt ute medan vi fikade och det var Bastians första gång som han kröp utomhus. Han tyckte att det var kul först men det blev nog för mycket efter ett tag för han blev lite gnällig och ville sitta hos mamma. 
Idag har vi också promenerat halvvägs till Dösjan och mötte Pia sen ner till byn och mötte Anders när han kom med tåget. hade gärna gått en till runda på kvällen men jag var trött plus att jag behövde städa undan lite.

I Måndags träffade jag Alfie, vet inte om jag nämnt det tidigare i bloggen men jag är fortfarande helt salig och glad över att han har kommit!

Igår var vi hos Diana, fikade lite och snackade, alltid trevligt. Vi skulle mötas i byn men jag hade glömt mobilen hemma och var sen så jag fick gå hem till Annika och låna telefonen och ringa till Anders. Anders fick ringa till Robban som fick ringa till Diana och säga att vi skulle ses hemma hos henne istället. Men hallå så besvärligt att glömma mobilen vad gjorde folk innan?  Hon har en liten Chiuauavalp som är jätte söt men Bastian blev jätte rädd för den i början. Så fort den kom emot honom började han gråta. Haha Apollo som tillhör en ras folk kanske har fördommar emot för att han ser lite farlig ut kanske är han inte ett dugg rädd för och har aldrig varit, men en liten liten valp. Den pojken är lite lustig. Mea var gullig som vanligt. Sen kom Anders dit och hämtade oss (vi hade gått dit) för jag var så in i nordens trött. Hade nog tagit en allergitablett för mycket.

Nu ska jag kolla ett par saker sen nanna.

Sov gott!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0