svart

Det enda säkra i hela livet är döden.
Samtigt är det fan det värst som kan drabba oss.
Speciellt om det gäller en person som är relativt ung och har fyra barn att ta hand om.
Även om tre av dem är myndiga.
Hoppet är nu ute säger läkarna.

Kvar är vi, med minnen blott av den fina, underbara kvinna min storasyster var. Hon lever på grund av att hennes hjärta slår men kommer inte tillbaka till oss.

Jag har sett in i hennes ögon och lovat att allt skulle gå bra. Det gjorde det inte.
 
Hon fattas mig.


Kommentarer
Postat av: Diana

Men gumman!!! =( Finner inga ord...

2009-04-16 @ 18:17:53
URL: http://fantasio.blogg.se/
Postat av: cilla_Falsterbo

=( finner inga ord.............Sänder mina tankar iaf till dig och din familj!! kram

2009-04-16 @ 19:03:15
URL: http://cillafalsterbo:blogg.se
Postat av: Madde

Mitt hjärta önskar jag kunde vara hos er nu! Finner inga ord. Känner bara sorg!

2009-04-16 @ 19:21:33
Postat av: Sandra

Stackare! Fy vad jobbigt! Och hemskt!

För hela familjen!

Tänker på dig snäckan!

2009-04-16 @ 20:05:32
Postat av: Annika

Kära kära du. Jag är så ledsen för din och din familjs skull. Det finns inga ord som gör allt bättre, men du finns i mina tankar. En varm kram till dig.

2009-04-16 @ 21:08:41
Postat av: Rebecca

Vad hemskt!! Kommer hon inte tillbaka till er??!! Hur kunde det bli såhär, det skulle bli bra ju! Massor av kramar till er!

2009-04-16 @ 22:00:46
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0